Annual Raport 2017

2012 (8.-12.) : 53   2013: 71   2014: 79   2015: 78   2016: 84   2017: 87

1. Nepal NEP     2. Congo CGO     3. Puerto Rico PR     4. Mexico  MEX      5. Iraq IRQ                   6. Indonesia RI    7. New Zeeland NZ    8. Malaysia MAL    9. Kyrgyzstan KGZ    10. India IND   

  

44 Countries Thursday 27/07 : alltime record  


Coming next Top 30 of all times

This entry was posted in Spotters. Bookmark the permalink.

13 Responses to Annual Raport 2017

  1. Jovata says:

    Na přehled se krásně kouká, co položka to něco výjimečného. Pro mě CGO=1., NZ=2,, PR=3.
    Co přinese letošní rok? Nic se nedá předem naplánovat, ale podle teorie pravděpodobnosti a současné politické situace by snad už konečně mohl přijet ET, potom i SYR, IRQ, IL, z kvantity CHN třeba jedno moto TW nebo camp HKG, konečně něco ze Střední Ameriky (MEX už bylo loni, ale co třeba moto z Kostariky?), loni nic z Jižní Ameriky – letos BR/RA?, black Africa (něco z WAN, EAK, GH?). Dost šancí dávám moto srazu Harley Davidson.
    A já třeba ohrozím můj “years rekord” :-)

    • materazzi says:

      No když na ty harleje přijedeš-tak určitě.
      Jinak pro pořádek . Monaco-Rallye Monte Carlo Historique 2017 minimálně 6 účastníků z RA. Říjen-pražský kemp BR Land Rover.HK moc na camp nevidím,ale když tak něco podobného jako Paříž před 3mi lety.
      Vidíš,že loni šly všechny plány (mimo MEX a IRQ) úplně mimo. Já bych teda na NEP,PR a CGO nevsadil ani penny.
      Tak já si přeju Grónsko, Palestinu, Turkmenistán a hlavně zase jednou Transnistrii. Kdybych nebyl pohodlný-tak se pojedu na hranici s MD podívat. Co se tam děje.
      Jo ještě. Dávám NEP. Vznikl za neskutečných,neuvěřitelných a dramatických okolností. A jako jediný dosud jsem nebyl schopen správně uvést na stránkách co to je. 2 dny jsme měli Bangladéš. Vzpomínáš?

      • Jovata says:

        Na BR jsem zapomněl, o RA vím, ale měl jsem na mysli v Praze.
        Harlejové budou asi monstrozní akce, účastníků hoooodně jak motorkářů tak čumilů. Myslíš, že bude někde jejich přístupný výhřad (Výstaviště ?) nebo pro diváky jen manifestační jízda?
        Vím, že má Palestina své plates, ale jen Pásmo Gazy nebo i kolem Jeruzaléma? Každopádně aspoň jejich pražské vyslanectví by něco svého mít mohlo nebo k nim přijet. Za mých studentských let jsem měl hodně palestinských spolužáků, ale žádný po vlastní ose nepřijel. Tak nedostupné to zas není, ale tehdy to byli spíš “levičáci” bez potřebného ekonomického zázemí, případně z utečeneckých táborů.
        PMR asi přes území MD nepouští, nejspíš by museli přes RUS. Podobně je to s PMR poštovními známkami. Místně používají, ale cizina jde asi přes MD a tudíž používají výhradně známky MD.

      • materazzi says:

        Ne, to je otevřená akce. Pro diváky i na novinářskou akreditaci. Akorát si myslím,že stejně nic nepoznáš. Harlejáři jsou známí tím,že si dělají značky podle svého. Během spanilé jízdy nevyfotíš nic. Jedou ve čtyřstupech,pořád se to míchá.
        No kdoví s tou PMR. Když jsem viděl hned 3 před 5ti lety,že by se to zase změnilo. Pokud by mohli přes RUS,to by bylo fajn. Ale za PMR není RUS, ale UA. A já bych určitě mít na značce Doněckou lidovou republiku nebo Podněstří tam nechtěl strčit ani zrcátko.

  2. rené says:

    Wunderbar! Ich wünschte, ich hätte eines von dieser Top 10 gesehen!!

    Ich gehe mit der Reihenfolge mit – NEP war der Hammer, absolut unerwartet und – wie du schon sagst – am Anfang noch nicht mal einzuordnen. Auch CGO hat uns alle umgehauen – endlich mal wieder Afrika. Auch der restlichen Sichtungen waren außergewöhnlich. Im Gedächtnis ist mir auch besonders MAL 1950’s geblieben – was für eine Reise mit diesen alten Wagen!

    Was nächstes Jahr kommt? Tja, wer weiß. ET und SYR stellen sich wirklich ganz vorne an. Auch TW kann ich mir sehr gut vorstellen.

    Warum sich PMR so rar macht, weiß ich auch nicht. Ich weiß, dass es bestimmte Regionen MD’s gibt, die ganz oder zum Teil auf dem Boden von PMR liegen. Bei diesen werden die normalen Kennzeichen von MD verwendet. Aber wie ist die Vergabe der Kennzeichen dort überhaupt geregelt? Können die Einwohner sich selbst entscheiden, ob sie Kennzeichen von PMR oder MD bekommen? Wie ist die Anerkennung von PMR-Kennzeichen in den anderen Ländern geregelt? Vermutlich liegt die Seltenheit dieser lp’s darin begründet. Aber es scheint ja Schlupflöcher zu geben..

    • materazzi says:

      Weiss jemand ueberhaupt ob TW darf ueber China fahren?
      Und wann kommen die erste Phlipinen? Wirtschaftlich geht es schon nach oben.
      Und was wuerdest sagen ueber Svalbard? Das hat nur Olav.
      Und was war dieses Jahres ein Flop? Z,B. IR.. Von 5 auf 1.Also plus ein Bus schon von Vorjahr.
      Im Moment mindestens 3 MD pro Tag. Immer denke an PMR.
      Es gibt nicht mehr auch im Genf.

      • rené says:

        Stimmt, RP ist auch im Bereich des Möglichen. Svalbard wäre auch sehr cool. Olav hat’s schon gesehen? Aber er kommt auch aus N, richtig? Da stehen die Chancen bedeutend höher als in Zentraleuropa.

        IR nur einmal dieses Jahr – ist mir gar nicht aufgefallen. Es gab halt viele andere Highlights, die das vergessen liesen. Aber wenn man Buch führt, entgeht einem sowas natürlich nicht..

        Hast du seit deinem PMR-Fund vor drei Jahren mal von anderen Sichtungen gehört? Oder ist es überall gleich null? Das würde dann schon Fragen aufwerfen.

        Wie ist es denn bei ABH beziehungsweise RSO? Das wäre auch top! Aber wie sieht es da mit der Anerkennung in den anderen Staaten aus?

      • materazzi says:

        Hier ist ein letzten von August 2012. Sonst nicht sehen,nicht hören.
        Hat ein Carspotter irgendwo vor ein Paar Monaten ,auf meinen Wunsch ,im Netz gefunden. Ich sah dann noch zweite dazu T777TT , aber könnte mir nicht vorstellen ,wie mit LP weitergehts ,so guckte ich nur und wusste nicht, was ist das.
        Hast Du das bei PRG is starting …zugegeben.

      • Jovata says:

        My previous question was answered by my former postcards exchange “Postcrossing” partner Alexander from Tiraspol/PMR:
        … “Yes, we have our own plates with flag of Transnistria. As I know, these cars can travel to Moldova, Russia, Ukraine. But in Europe – I dont know”.

  3. carrl says:

    Tak na těch 30 top úlovků se těším, těžko se dá ale určit co je nej úlovek. Možná ten NEP, Benin, Kongo Venezuela?

    V tomto roce bych nejvíc sázel na Syrii, Egypt a konečně by se mohlo objevit i Mongolsko a možná i TM nebo TJ? Z Afriky pak Nigérii, protože byla několikrát po Evropě viděna,takže proč ne v Praze? Mohlo by se víc objevit i Jordánsko nebo Írák.

    Naopak moc šancí bych nedával Grónsku nebo Svalbardu.

    • materazzi says:

      Ano ,je to můj subjektivní pohled.
      1. Jak zajímavé ho bylo ulovit
      2. Kde. Praha lepší než zahraničí.
      3. Auto lepší než motorka.
      4. Jak atraktivní bylo v dětských letech. Vím,že jako kluci jsme se trumfovali a Nepál,Indonesie stály úplně nejvíš. Taky Afghanistán,Pákistán atp. A jestli jsem ho viděl už tenkrát.
      5. Samozřejmě jestli je to nový stát.
      6. Aby zůstal jediný exemplář. Naprosto jsem oslavoval kolumbijskou motorku a říkal všem, to je jednou za život. a za měsíc přijela CO expedice v Mitsubishi.Jinak by byla CO strašně moc vysoko.
      Všechny IRQ (už 2 mi ujely) můj i ostatních je Kurdistán. Takže na opravdový IRQ se pořád čeká. A to bylo kdysi v Praze běžné auto. Aspoň v létě. I červený bus jednou přijel.
      ET nepřijede. Nevím proč,ale nejezdil nikdy. Celá ta cesta je zavřená. Ani trajekty tam nejezdí. Vše končí na CY. Kdo chce do Afriky musí do TN a pak trajektem do Janova. Věřme a děkujme RUS, že v SYR se blíží klid, a že se to cestování jednou zase vrátí.
      Tak to sleduj…

      • carrl says:

        A je nějakej větší evropskej stát, ze kterýho jsi ještě neviděl autobus, nebo motorku?

      • materazzi says:

        Bus jsen viděl i AND,GE,AX,ROK,MA, jinak počínajíc TR,IRL,FL apod. všechno.
        Moto jsem z celé Evropy neviděl snad jen GBZ,GBM,GE,AZ,AM,RKS,M
        Mezi nejcennější patří IS,AX,CY,KZ,RSM,GBJ,GBG,AND…

Leave a Reply to materazzi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *